EY YAR


Anneler hiç kesilmez ağıtlar yaktığında
Çocuklar koskocaman gözlerle baktığında
Kaldırımlar üstüne taze kan akıttığında
sırtlanlar inlerinden korkusuz çıktığında
Bab-ı Esrar(sızı)
Zalimler zalimlere nişanlar taktığında
Yeni yetme yavrular hayattan bıktığında
Çiçekler kanlı kurşun misali koktuğunda
Yad eller harman içre ateşler yaktığında
İmdada gelmez misin
Hüznü kuşandım ey yar!...

Hanesi harap olmuş kuşları görmez misin?
Yorgunum,bir köşeye bir döşek sermez misin?
Şu muzdarip ruhumun yayını germez misin?
Gönlüme gülşen kurup gülünü dermez misin?
Ardına dek açılmış kapımdan girmez misin?
Canıma taibib olup yaremi sarmaz mısın?
Susadım,bir tek yudum suyunu vermez misin?
Söndür yangınlarımı desem söndürmez misin?

Halimi bilmez misin
Bin defa yandım ey yar!...

Ahmed efe

2 yorum:

Ahuz@r dedi ki...

paylaşımın güzelmiş hacım ,bamtelinden vurmuşsun yine, beğendim ;)

Hazal dedi ki...

'Bab-ı esrar'bunu istiyorum senden:)
zeynep dediğin gibi harikaymış yaa,çok beğendim...
ayrıca yazıylada bütünleşmiş

Yorum Gönder