Sen benim baştacımsın ve hep öyle kalacaksın.


Doğduğum gün duyduğum ilk sıcak sözcük ''anne''ydi.
İlk melodiyi ,ilk övgüyü ve ilk tenkidi senin sesinden işittim.
İlk sorunumu sana danıştım ve daha nice ilkleri seninle paylaştım ve paylaşacağımda...
Yüreğimin derinliğinden gelen tüm sevgi sözcüklerini ve mutluluk dileklerimi sana sunuyorum.
Sen ki beni hayata bağlayan koruyan ve yetiştirensin.
Yalnızca bu kadar değil elbet,gülen gözlerinin sıcaklıyla beni ısıtan,kalbindeki en güzel yeri bana ayıran biricik annemsin benim.

Şimdi,beni büyttüğün onca yılın ardından bakıyorum,sonra,senin güzelliği hala kaybolmamış bembeyaz ellerine ,gözlerinin altındaki derin izlere...
Fedakarlık ve şefkatin tükenmez sınırlarını taşıyordun sen annem!
Onulmaz yaralarını,acısı günlerle geçmeyen üzüntüleri,umursamayarak kucağını her şeye rağmen bana açardın.
Minik tebessümlerini,küçük sevinçlerini benle paylaşırdın.
Gururunun ve mutluluğunun yegane kaynağı bendim.
Bunu bilerek bana güvendin,ne olursa olsun sırtımdan desteğini hiç eksik etmedin.
İnsanlık adına lazım olan ne varsa senden öğrendim.
Arkadaşlığın anlamını,saygıyı,sevgiyi,şefkati,hoşgörü ve sabırlılığı...

Mahcupluğumu engelliyemiyor ve senin bedeli ödenmez sevgine karşılık bulmaya çalışıyorum.
Bunun için yumuşacık ellerinden öpmek,senin bağrında yine eskisi gibi yatmak tek isteğimdir.
Kaç yaşında olursan ol,senin yerin benim yanım olacak.
Sen benim baştacımsın ve hep öyle kalacaksın.
Ben razıyım Rabbim de senden razı olsun,ışığın ve nurunla başımızdan eksik etmesin ...

1 yorum:

kêşe û vekêş dedi ki...

Nede güzel ifade etmişsin hislerini...
Canım benim Allah seni annene ,annenide sana bağışlasın...

Yorum Gönder