Nasılsın Dost?



Nasılsın Dost!
İyisindir inşaallah,
Ayrılık,hasret,hüzün ateşi düştü yine yüreğime.
Kaleme kağıda sarıldım.
Boğazım düğüm düğüm,yüreğim kırık ve yalnızım.
İnsanlar içindeki yalnızlığı sen çok iyi bilirsin.
Anlayabilmen beni sana daha çok yakın ediyor ve daha çok arayıp,yokluğunda acı ve hüzün veriyor.
Şaşırıcaksın biliyorum ama ,Annem geldi  ve gitti .
Gelişi güzeldide ,gidişi çok acı oldu.

Tanışmanızı ne çok isterdim,ona bahsettim senden uzun uzun,bana dediği ''günün birinde tanışmak isterim'' ve sana çok çok dua edişii
Eee dost sende arıyormusun benim yokluğumu?
Hep derdik Bir dost değil lakin,bir dostunun yüzünü ararsın kalabalıklarda (ararsın fakat bulamazssın)
Eskiye ve geçmişe dair ne varsa yoğun yoğun yaşıyorum bu ara,üstümde  hüzünden bir gölge...
Belkide sıkıntıların üst üste gelmesi sebeb
Kendimden bahsettiğim yeter,devam etsem satırlar dolusu destan olur.
Sen nasılsın?Bıraktığın gibi diyorsun mesajında hatta daha beter.
Sakın zannetmeki Kötü bir  haldesin.
Her şerde bir hayır,her hayırda bir şer vardır unutma!
İnsanlar yeniden doğmak için tamamaen bitmeli zerre kalmamacasına.
Sende yaşamalısın ve yaşayacaksın,çünkü zoru seçtin.
Güzel olana ulaşabilmek kolay olmamalı değilmi?
Haydi biraz daha gayret,
Zorluklara tahammülün ancak manevi azıklarla olacaktır.
Ama biliyorumki sen başaracaksın.
Bu yol üzerindesin.
Ha unutma bu yolda yalnız değilsin.
Bu kalbi kırık seni yalnız bırakmayacak yaşadıkça.
Bilki yanındayım benden kurtulamazssın.
Canım benim hep dilimdesin,gönlümdesin yerin ayrı..
Gönüldaşım,sırdaşım,zor günlerimin sığınağı Allaha emanet ol 
Rabbim yar ve yardımcın olsun...

2 yorum:

Ahuz@r dedi ki...

Allah kavuştursun ...

Şimal dedi ki...

amin...
umarım en kısa zamanda kavuşursunuz...

Yorum Gönder