Senden bir parça olsaydım.


Savursun kokunu ılık bir meltem rüzgarı içime içime,savrulsun dalga dalga özlemin her sahilime,ay yüzüne ayna tutsun,güvercinler iliştirsin bir haber kanatlarına sana dair,eski fotoğraflardan bakışını devşireyim,yazık bana.''Bir şeyi gerçekten istersen kainat sana hizmetçi olur'' diyenler haklıysa eğer ,yazık ki ne yana dönsem sessizlik,sensizlik,ıssızlık...
Özledim!bir sıfat,bir tasvir,bir benzetme bulamıyorum halime uygun;ne ırmağın denize duyduğu benimkine benziyor,ne günebakanın güneşe;ırmak denizden bir parça,günebakan güneşe nazır...
İçimin şenlikleri dindi.Göçmen kuşlar sürüler halinde uçuyorlardı göğümde,hepsi bir bir yere indi.Bakakaldım boşluğa...
Bir dağ gibi duruyorum karşında,suskun ve kabaihantal.Seslenirsen varım ben,seslenmezssen yokum.seslenirsen bütün varlığımla koşuyorum sana,sen oluyorum,sesinin yankısı oluyorum,yankı oluyorum sesine,sende fani oluyorum,sen ne dersen o oluyorum.Susarsan yokum,susunca dağ gibi kalıyorum karşında...
Nedir bu?sesini duyduğumda şükretmeliymişim,öyle diyor bir yanım.bir yanım yangın yeri oysa;Bu ayrılığın kanıtı.Upuzun özlemler,derin ayrılıkların mahsulü.Ayrı olmasaydık özlemezdim.Serviş ayrı olamaz ki şeyhinden;aşık sevdiğinden ,kul Rabb'inden...Ayrı olmasaydık özlemezdim,özledim!Bu yüzdendi,bunun utancıydı karşında kalakalışımın nedeniKonuşuyordun benimle,buna ihtiyacı vardı varlığımın,demek yaban düşecek kadar olmuşdu kopuşum.
''Konuşmak yabancılıktandır,aşinalar susar.''demişti biri.Benimle konuştun.
''Çok özledim!''dedim .Düşmek istedim sesinin bir noktasına,bir harfe gizlenip kalmak istedim.''Bana bir harflik yer bağışla lisanında,beni bu gurbet elde bir başıma bırakma!''diyemedim.Varsın can harab olsun,hayat turab olsun du,sen olsaydın,senden bir parça olsaydım.
...
Alıntı

0 yorum:

Yorum Gönder